sobota 28. července 2012

TAOISTICKÁ ČÍNSKÁ TRADICE BI GU

"Gu" doslovně znamená pět druhů obilí", ale symbolicky, obecně jídlo."Bi" znamená vyhnout se.Člověk nemusí konzumovat jídlo vůbec, a tak dosáhne zdraví a vitality. To je pravý význam Bi Gu.
Prvním doloženým případem je Reino Combatientes, před více než 2 000 lety. V té době žili v horách Wudang lidé,kteří provozovali umění Bi Gu.
K dosažení tohoto stavu se cvičili v přijímání čchi (ki), životní energie.Pravdou je, že v praxi Bi Gu je třeba dosáhnout úrovně plné Jednoty. Pokud jste v dobré kondici a zdraví, Bi Gu přichází přirozeně. Ale pokud se pokusíte dosáhnout Bi Gu silou, jenom pro to,že si Bi Gu přejete ovládat, můžete tím napáchat velké škody na svém těle. Bi Gu je součástí Qi Gong a Nei Gong, taoistických cvičení k dosažení stavu Bi Gu.
Bi Gu není vědomé odmítání potravy. Při praktikování je velmi důležité prostředí. Samozřejmě, že naše města jsou plná chaosu. To vytváří hodně energií, které jsou nepříznivé. Škodlivá energetická pole, záporné ionty s nečistotami, působí velmi nepříznivě na lidské tělo.

ZDROJ: rakouský dokument P.A.Straubingera NA POČÁTKU BYLO SVĚTLO ( viz.: videa)

( pozn.: BIOFOTON vzniká emisí světla. V buňce dochází k chemické reakci. Pokud je aktivována světlem. Tyto paprsky v buňce zajistí její autoregulaci.)

 To, co nazýváme myslí, to je síla, potenciál. Řídí a chrání , bez ohledu na to, co říkáme my nebo naše tělo.
                                                                                                                   Dr.J.Bosch
Mysl není vázána jenom lokálně v nás, ale rozšiřuje se všude, v celém Universu A měli bychom o tom přemýšlet, když jde o spojení se vším.

2 komentáře:

manav řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
hravje řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.

Okomentovat

Dokud se nerozloučíš se svou osobností, nenajdeš svou individualitu. Individualita je dána existencí, osobnost vnucena společností. Osobnost je sociální pohodlnost.
Společnost nemůže tolerovat individualitu, protože individualita za ní nepůjde jako ovce. Individualita má kvalitu lva a lev kráčí sám.
Ovce jsou vždy ve stádě, doufají, že to bude ve stádě pohodlnější. Stádo jim dává pocit ochrany, bezpečí. Když někdo zaútočí, ve stádě se spíš zachráníš. Ale sám? Jenom lvi chodí sami.
Každý z vás se narodil jako lev. Společnost vás však neustále podmiňuje, programuje vaši mysl jako mysl ovce. Společnost vám dává osobnost: velmi pohodlnou, hodnou a velmi poslušnou osobnost.
Společnost chce otroky, ne lidi, kteří jsou absolutně oddaní svobodě. Společnost chce otroky, protože všechny její pochybné zájmy vyžadují poslušnost.

Starý zenový příběh vypráví o lvu, který vyrostl mezi ovcemi a dokud ho jeden starý lev nepopadl a nepřitáhl k rybníku, kde mu ukázal na hladině jeho vlastní obraz, myslel si, že on sám je také ovcí. Mnoho z nás je jako lev z tohoto příběhu - představa, kterou o sobě máme, nepochází z naší bezprostřední zkušenosti, ale z názoru druhých. "Osobnost" vnucená z vnějšku nahrazuje individualitu, která mohla vyrůst zevnitř. Stáváme se jen další ovcí ze stáda, která se nedokáže svobodně pohybovat, ani si uvědomit svou pravdivou identitu.
Je na čase, aby ses na hladině rybníka podíval na svůj obraz, a osvobodil od všech domněnek, jimiž druzí podnítili tvé myšlení. Tancuj, běhej, poskakuj, křič co tě napadne: cokoli, co probudí spícího lva uvnitř.
Osho One Seed Makes the Whole Earth Green, Kapitola 4